*Produk sebenar mungkin berbeza daripada imej.
Lorem ipsum
Sistem Bahan Api | Satu Silinder, Penyejuk Udara, SOHC 4 Lejang 2 injap |
Sesaran Enjin | 109.51 cm³ |
Gerek & Lejang | 47.000 mm X 63.121 |
Nisbah Mampatan | 10.0 : 1 |
Kuasa Maksimum | 6.47 / 7500 |
Tork Maksimum | 9.53 / 5500 |
Muatan Minyak Enjin | 0.8 â„“ (Selepas Ditanggalkan) 0.65 â„“ (Selepas Pembuangan) |
Sistem Bahan Api | Suntikan Bahan Api (PGM-Fi) |
Muatan Minyak Petrol | 4.2â„“ |
Sistem Penghidup | Penghidup Tendang & Elektrik |
Kapasiti Bateri | 3 (10h) |
Keluaran ACG | 12 V |
Jenis Klac | Automatik Emparan Jenis Kering |
Jenis Transmisi | V Automatik |
Bentuk Kerangka | Underbone |
Dimensi (L x W x H) | 1877 mm x 669 mm x 1074 mm |
Jarak Roda | 1,256 mm |
Ketinggian Tempat Duduk | 740 mm |
Jarak Dari Jalan | 147 mm |
Berat Tanpa Muatan | 90 kg |
Jenis Suspensi | Depan Belakang | Teleskopik Swing Arm dengan Suspensi Tunggal |
Saiz Rim | Depan Belakang | 14 M/C x MT 1.85 14 M/C x MT 2.15 |
Ukuran Tayar | Depan Belakang | 80/90-14M/C Tubeless 90/90-14M/C Tubeless |
Jenis Brek | Depan Belakang | Cakera Hidraulik Mekanikal Dram |